Terug
Hoe kunnen we helpen?

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de openingstijden van het Infocentrum?
  • Het Infocentrum is van maandag t/m zaterdag geopend van 10.00-17.00 uur. Op zon- en feestdagen is het centrum open van 12.00-17.00 uur. Op 1 januari (Nieuwjaarsdag) en 25 december (1e Kerstdag) is het Infocentrum gesloten. Bij bepaalde evenementen kan het centrum soms langer geopend zijn. Raadpleeg daarvoor altijd de website.
  • Wat zijn de entreetarieven van het Infocentrum WO2 Nijmegen?
  • Het Infocentrum is gratis toegankelijk voor bezoekers. Bezoekt u met een groep het Infocentrum? Ook dan is de toegang gratis. Als groep hoeft u enkel entree te betalen in het Infocentrum als u gebruik maakt van een groepsarrangement of een educatief programma. Kijk hier voor een overzicht van onze groepsarrangementen en onze educatieve programma’s.
  • Is het Infocentrum WO2 toegankelijk voor mindervaliden of rolstoelgebruikers?
  • Het Infocentrum WO2 is volledig rolstoeltoegankelijk. De ingang voor rolstoelgebruikers bevindt zich aan de linkerkant van het gebouw, dit wordt ter plekke aangegeven. Het Infocentrum beschikt tevens over toiletten en een mindervalidentoilet.
  • Moet ik mij aanmelden als ik met een groep het Infocentrum WO2 bezoek zonder groepsarrangement?
  • Als u het Infocentrum WO2 met een groep wilt bezoeken hoeft u niet van te voren aan te melden. Aanmelden is enkel nodig als u gebruik wilt maken van een groepsarrangement. In dat geval kunt u het aanvraagformulier voor groepsarrangementen invullen of contact opnemen met mw. Nadia Boujida (coördinator groepsreserveringen) via [email protected].
  • Moet ik mij aanmelden als ik met een school of onderwijsinstantie het Infocentrum WO2 wil bezoeken?
  • Het Infocentrum WO2 heeft diverse educatieve programma’s opgesteld voor leerlingen van het basisonderwijs, het voortgezet onderwijs en het MBO. Meer informatie over de inhoud van de educatieve programma’s vindt u onder ‘Educatie’. Als u gebruik wilt maken van deze programma’s is aanmelding vooraf noodzakelijk. U kunt een reservering voor uw schoolgroep maken door het aanvraagformulier op de website in te vullen of door contact op te nemen met mw. Nadia Boujida (coördinator groepsreserveringen) via [email protected].
  • Kan ik in het Infocentrum WO2 met contant geld betalen?
  • Het is niet mogelijk om met contact geld af te rekenen als u een product in de winkel aanschaft of het Infocentrum bezoekt met een groepsarrangement of educatief programma. Betaling is alleen mogelijk door middel van pinbetalingen of creditcard. Groepsarrangementen of educatieve programma’s kunnen eventueel ook ‘op rekening’ betaald worden. U kunt dit tijdens uw aanvraag doorgeven.
  • Mag ik mijn huisdier meenemen?
  • Huisdieren zijn niet toegestaan, met uitzondering van blindengeleidehonden en hulphonden.


Staat uw vraag of antwoord er niet tussen?

Stuur een mail naar [email protected] of vul het contactformulier in op onze website.